دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی با برگزاری ۶۴۵۰ نفرساعت آموزش تخصصی قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حوزه آموزش پیشتاز کشور است.
کد خبر: ۹۵۷۹۸۲۷
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌حیدریه، حسین دشتبان در همایش منطقه‌ای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان و آموزش تخصصی تبیین قوانین مبارزه با قاچاق سوخت که در تربت‌حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: اولین همایش منطقه‌ای تبیین قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با محوریت بررسی ابعاد و چالش‌های قوانین مرتبط با قاچاق کالا و ارز در قالب سخنرانی و جلسات کارگروه‌های تخصصی با حضور مدیران ارشد کشوری، استانی، دبیران و کارشناسان کمیسیون های مبارزه با قاچاق کالا و ارز پنج استان با برنامه‌ریزی خراسان رضوی دی‌ماه ۱۴۰۱ در مشهد برگزار شد.

 وی افزود: همچنین در سال جاری با رویکرد آموزش تخصصی و تبیین قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز به دست‌اندرکاران و کارشناسان دستگاه‌های مرتبط دستگاه‌های قضایی، امنیتی، انتظامی و اجرایی آغاز و تاکنون همایش منطقه‌ای پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی، همایش دوروزه منطقه‌ای گمرک و راهداری برگزارشده است.

دشتبان بیان کرد: این همایش با حضور کارشناسان و مسئولین کنترلی و نظارتی مناطق نفتی سه‌گانه استان خراسان رضوی (مشهد، سبزوار و تربت‌حیدریه) به میزبانی تربت‌حیدریه با حضور اساتید ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور برگزار شد.

 وی اعلام کرد: تا پایان سال جاری نیز همایش‌های تخصصی منطقه‌ای بهداشت درمان و آموزش پزشکی، صمت (صنعت معدن تجارت) برگزار خواهد شد .

 دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات مبارزه با قاچاق با حضور معاون مدیرکل دفتر پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی و رئیس گروه هماهنگی اجرای احکام و نظارت بر اموال مکشوفه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و سازمان‌های عضو کارگروه استان در سالن جلسات شهید تندگویان منطقه تربت‌حیدریه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها